Pฤrinte sau cadru didactic, ai vrea sฤ afli mai multe despre cum รฎi poศi รฎndruma pe cei mici sฤ devinฤ cea mai bunฤ variantฤ a lor? Educaศie Imersivฤ organizeazฤ ๐๐จ๐ง๐๐๐ซ๐ข๐งศ๐ ๐๐๐ฎ๐๐ศ๐ข๐จ๐ง๐๐ฅฤ, ๐ข๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐๐ญ๐ข๐ฏฤ, ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤ๐ซ๐ข๐งศ๐ข ศ๐ข ๐๐๐๐ซ๐ ๐๐ข๐๐๐๐ญ๐ข๐๐ @๐๐๐๐๐๐จ๐ง๐๐๐๐ unde ne propuneย un mijloc de a ne รฎntรขlni, sฤ creฤm รฎmpreunฤ magia sinergiei, sฤ gฤsim conศinut relevant pentru ca generaศia actualฤ sฤ gestioneze cu succes crize fฤrฤ precedent.
๐. ๐๐ฎ๐ฆ ๐ฏ๐ศ๐ข รฎ๐ฆ๐ฉ๐ฅ๐๐ญ๐ข ๐ฅ๐ ๐๐๐๐๐ฌ๐ญฤ ๐๐จ๐ง๐๐๐ซ๐ข๐งศฤ ๐ข๐ง๐๐จ๐ซ๐ฆ๐ศ๐ข๐ข๐ฅ๐ ๐๐ฌ๐ญ๐๐๐ฅ รฎ๐ง๐รข๐ญ ๐ฌฤ ๐๐ข๐ ๐๐ ๐ข๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐ฌ ๐๐ญรข๐ญ ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐๐๐ฌ๐ฤ๐ฅ๐ข, ๐รข๐ญ ศ๐ข ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤ๐ซ๐ข๐งศ๐ข?
Scopul acestui eveniment e acela de integrare a diverselor metode alternative de educaศie sub cupola paradigmei antropozofice, adica รฎnvฤศarea centratฤ pe elev cu finalitate, nu doar รฎn integrarea lui socialฤ ศi profesionalฤ, ci รฎn dezvoltarea lui holisticฤ. Vom porni de la un subiect de interes comun: motivarea copilului pentru รฎnvฤศare, ศi vom vedea care รฎi sunt resorturile รฎnnฤscute pe care le putem accesa pentru a maximiza eficienศa procesului educaศional, atรขt din rolul de pฤrinte cรขt ศi din cel de cadru didactic.
Credem cฤ, dincolo de rigorile sistemului educaศional, impactul cel mai mare asupra experienศei de รฎnvฤศare รฎl au relaศiile, ศi aici mฤ refer รฎn egalฤ mฤsura la relaศia pฤrinte-elev, pฤrinte-profesor, profesor-elev. Lucrurile se leagฤ ศi capฤtฤ sens doar atunci cรขnd nevoile acestor 3 actori fundamentali sunt adresate corect รฎn raport cu contextul psiho-social actual!
๐. ๐๐ ๐ฌ๐ฎ๐๐ข๐๐๐ญ๐ ๐ศ๐ข ๐ฉ๐ซ๐๐ ฤ๐ญ๐ข๐ญ ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤ๐ซ๐ข๐งศ๐ข?
Pฤrinศii din ziua de azi sunt extrem de preocupaศi de procesul educaศional al copiilor lor. Acest lucru se รฎntamplฤ din douฤ motive: unul e transformarea acceleratฤ a cerinศelor pieศei muncii la care sunt martori, iar al doilea e lฤrgirea orizontului de dezvoltare personalฤ, autodescoperire ศi conศtientizare a importanศei echilibrului interior รฎn atingerea succesului autentic. Aศteptarea acestei generaศii de pฤrinศi cu privire la educaศie are mai mult de-a face cu nutrirea potenศialului interior ศi รฎncurajarea iniศiativei decรขt cu o formare profesionalฤ strictฤ ศi riguroasฤ, aศa cum a fost necesar รฎn trecut, undeva la รฎnceputul epocii industriale. รn primul rand, venim รฎn รฎntรขmpinarea pฤrinศilor cu o paleta larga de opศiuni educaศionale alternative, funcศionale si eficiente, existente la ora actualฤ รฎn mediul privat din Romรขnia. Dacฤ e sฤ vorbim despre subiectele destinate cu precฤdere pฤrinศilor, vor fi abordate teme precum: cultivarea relaศiilor pozitive, dezvoltarea rezilienศei de la o vรขrstฤ timpurie, oportunitฤศile reศelei educaศionale extinse.
๐. ๐๐ ๐๐๐ฅ ๐๐ ๐ญ๐๐ฆ๐ ๐ฏ๐จ๐ซ ๐๐ข ๐๐๐ณ๐ฤ๐ญ๐ฎ๐ญ๐ ศ๐ข ๐๐ ๐ข๐ง๐ญ๐๐ซ๐๐ฌ ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐๐๐ฌ๐ฤ๐ฅ๐ข?
Pentru cฤ zicala โomul sfinศeศte loculโ e valabilฤ รฎn educaศie mai mult decรขt oriunde altundeva, ne propunem sฤ oferim o sursฤ de inspiraศie ศi un prilej de schimb de experienศฤ dascalilor de pretutindeni. Sperฤm ca invitaศii noศtri sฤ stรขrneascฤ interesul domnilor profesori cฤtre noi metode, materiale practice ศi strategii de motivare ศi valorizare a elevilor.
รn ceea ce priveศte tematica de specialitate, vom vorbi despre: curriculum-ul emergent, cunoaศterea de sine ศi รฎnvฤศarea autoghidatฤ, cultivarea atitudinii pozitive faศฤ de ศcoalฤ, traseul parcurs de la normalizare la educaศia cosmicฤ.
๐. ๐รข๐ญ ๐๐ ๐ข๐ฆ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐๐ง๐ญฤ ๐๐ฌ๐ญ๐ ๐ซ๐๐ฅ๐ศ๐ข๐ ๐ฉฤ๐ซ๐ข๐ง๐ญ๐-๐๐๐ฌ๐ฤ๐ฅ รฎ๐ง ๐ฏ๐๐๐๐ซ๐๐ ๐๐ฅ๐๐ ๐๐ซ๐ข๐ข ๐๐๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ฆ๐๐ข ๐ฉ๐จ๐ญ๐ซ๐ข๐ฏ๐ข๐ญ ๐ฆ๐๐๐ข๐ฎ ๐๐๐ฎ๐๐ศ๐ข๐จ๐ง๐๐ฅ ๐ฉ๐๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐๐จ๐ฉ๐ข๐ฅ?
Beneficiarul principal al educaศiei, รฎn orice formฤ ar fi ea, e copilul de azi, adultul viitorului. Acest personaj e un adevฤrat univers รฎn formare, o fiinศฤ multidimensionalฤ a cฤrui nevoi ศi capacitฤศi pot fi รฎnศelese doar cumulรขnd multiple perspective. Cele mai relevante 2 asemenea perspective sunt cea de pฤrinte ศi cea de profesor, iar intenศia principalฤ din spatele acestui eveniment a fost sฤ รฎncurajฤm comunicarea dintre cele douฤ grupuri, motiv pentru care am inclus รฎn program o sesiune de รฎntrebฤri ศi rฤspunsuri unde fiecare participant la conferinศฤ sฤ se poatฤ exprima liber ศi sฤ-ศi poate aduce contribuศia pentru creศterea comunitฤศii educaศionale. Cu alte cuvinte, pentru ca รฎnvฤศarea sฤ fie productivฤ, copilul trebuie sฤ iubeascฤ ศcoala, sฤ-ศi gฤseascฤ rostul acolo, sฤ se descopere atรขt pe sine cรขt ศi lumea exterioarฤ, iar aceste procese se รฎntรขmplฤ doar atunci cรขnd relaศia pฤrinte-elev-profesor e una coerentฤ, cu roluri clar definite, complementare ศi funcศionale.
๐. ๐รข๐ญ๐๐ฏ๐ ๐๐ฎ๐ฏ๐ข๐ง๐ญ๐ ๐๐๐ฌ๐ฉ๐ซ๐ ๐ฌ๐ฉ๐๐๐ค๐๐ซ๐ข๐ข ๐ข๐ง๐ฏ๐ข๐ญ๐ศ๐ข.
Suntem onoraศi sฤ avem speakeri cu renume ศi experienศฤ รฎn mediul educaศional alternativ din รฎntreaga ศarฤ. Dintre invitaศi รฎl menศionez รฎn primul rรขnd pe dl. Prf. univ. Dr. Marcel Cฤpraru, promotorul metodei Montessori รฎn Romรขnia, care รฎn anul 1996 organiza prima formare de specialitate pentru educatori. Suntem de asemenea onoraศi sฤ o avem alฤturi de noi pe dna. Iulia-Ioana Huiduc Manolescu, trainer internaศional รฎn metoda Prof. Florian Colceag, cunoscut sub sintagma „antrenorul de genii”. Alternativa Waldorf este reprezentatฤ prin dna. Laura Cristian, pedagog la liceul Waldorf din Cluj-Napoca, iar din partea metodei Reggio Emilia va vorbi dna. dr. Diana Cojocnean, fondatoarea centrului ImagiNation Early Years, Cluj-Napoca. Suntem extrem de รฎncรขntaศi sฤ รฎl avem รฎn echipฤ pe dl. dr. Istvan Nemeศ, preศedintele Institutului pentru pedagogia Franz Kett din Romรขnia.
La toศi aceศtia se adaugฤ oameni cu iniศiativฤ precum dna. Sorina Luศaศ, fondatoarea ศc. Democratice Solis School of Life, Cluj ศi dna. Iulia Dumitrache, fondatoarea centrului Montessori Livada cu copii, Bucureศti. รn concluzie ne vom รฎntรขlni cu antreprenori, profesori ศi doctori รฎn ศtiinศele educaศiei, pentru a cunoaศte diverse perspective din cadrul aceleiaศi paradigme educaศionale: aceea pragmaticฤ, experienศialฤ, centratฤ pe copil.
๐. ๐รข๐ญ ๐๐ฎ๐ซ๐๐๐ณฤ ๐๐จ๐ง๐๐๐ซ๐ข๐งศ๐? ๐๐๐ฤ ๐ฉฤ๐ซ๐ข๐งศ๐ข๐ข ๐ฏ๐จ๐ซ ๐ฌฤ ๐ฉ๐๐ซ๐ญ๐ข๐๐ข๐ฉ๐ ๐๐๐ซ ๐ง๐ฎ ๐๐ฎ ๐๐จ๐งฤ ๐๐ฎ ๐๐ข๐ง๐ ๐ฌฤ ๐ฅ๐๐ฌ๐ ๐๐จ๐ฉ๐ข๐ฅ๐ฎ๐ฅ ๐๐๐๐ฌฤ, ๐ฅ๐ ๐จ๐๐๐ซ๐ขศ๐ข ๐จ ๐๐๐๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐๐ญ๐ รฎ๐ง ๐๐๐๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐๐ง๐ฌ?
Programul va รฎncepe la ora 10:00 ศi se va รฎncheia la ora 18:00. Vฤ invitฤm รฎnsฤ, sฤ faceศi check in ศi sฤ vฤ ridicaศi brฤศฤrile de acces, รฎncepand cu ora 9:00. Intre orele 13:00 – 15:00 vom avea pauza de pranz, urmรขnd sฤ revenim la ora 15:00 pentru sesiunea interactivฤ de รฎntrebฤri ศi rฤspunsuri.
Cu toate cฤ evenimentul este adresat รฎn principal adulศilor, copiii sunt mai mult decรขt bineveniศi, accesul lor fiind gratuit, iar รฎntre orele 10:00 – 13:00 colaboratorii noศtri organizeazฤ diverse activitฤศi destinate รฎn exclusivitate lor! รn a doua parte a zilei, รฎn paralel cu sesiunea de Q&A, vom avea un atelier special de aprofundare a pedagogiei Franz Kett destinat deopotriva copiilor ศi pฤrinศilor.
๐. ๐๐ ๐ฎ๐ง๐๐ ๐ฉ๐ฎ๐ญ๐๐ฆ ๐๐๐ก๐ข๐ณ๐ขศ๐ข๐จ๐ง๐ ๐๐ข๐ฅ๐๐ญ๐ ๐ฅ๐ ๐๐๐๐๐ฌ๐ญฤ ๐๐จ๐ง๐๐๐ซ๐ข๐งศฤ ศ๐ข ๐ฎ๐ง๐๐ ๐ฏ๐ ๐๐ฏ๐๐ ๐ฅ๐จ๐?
Biletele se pot achiziศiona pe pagina de Facebook a organizatorului Educaศie Imersiva, pe pagina evenimentului PEARcon 2023 ศi de pe site-ul clujulcopiilor.ro.
Conferinศa va fi gฤzduitฤ de Grand Hotel Napoca, un reper al eleganศei ศi profesionalismului รฎn materie de evenimente corporate.






Nu sunt comentarii