๐ˆ๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐ฏ๐ข๐ฎ ๐œ๐ฎ ๐€๐ฌ๐จ๐œ๐ข๐šศ›๐ข๐š ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐„๐๐ฎ๐œ๐šศ›๐ข๐ž ๐€๐ฅ๐ญ๐ž๐ซ๐ง๐š๐ญ๐ข๐ฏฤƒ ๐ˆ๐Œ๐„๐‘๐’๐ˆ๐Ž

Pฤƒrinte sau cadru didactic, ai vrea sฤƒ afli mai multe despre cum รฎi poศ›i รฎndruma pe cei mici sฤƒ devinฤƒ cea mai bunฤƒ variantฤƒ a lor? Educaศ›ie Imersivฤƒ organizeazฤƒ ๐‚๐จ๐ง๐Ÿ๐ž๐ซ๐ข๐งศ›๐š ๐ž๐๐ฎ๐œ๐šศ›๐ข๐จ๐ง๐š๐ฅฤƒ, ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ข๐ฏฤƒ, ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐งศ›๐ข ศ™๐ข ๐œ๐š๐๐ซ๐ž ๐๐ข๐๐š๐œ๐ญ๐ข๐œ๐ž @๐๐„๐€๐‘๐œ๐จ๐ง๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ‘ unde ne propuneย  un mijloc de a ne รฎntรขlni, sฤƒ creฤƒm รฎmpreunฤƒ magia sinergiei, sฤƒ gฤƒsim conศ›inut relevant pentru ca generaศ›ia actualฤƒ sฤƒ gestioneze cu succes crize fฤƒrฤƒ precedent.

Te invitฤƒm de 1 Iunie, Ziua Copilului orele 10-18, locaศ›ieย  Grand Hotel Napoca la ๐‚๐จ๐ง๐Ÿ๐ž๐ซ๐ข๐งศ›๐š ๐ž๐๐ฎ๐œ๐šศ›๐ข๐จ๐ง๐š๐ฅฤƒ, ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐š๐œ๐ญ๐ข๐ฏฤƒ, ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐งศ›๐ข ศ™๐ข ๐œ๐š๐๐ซ๐ž ๐๐ข๐๐š๐œ๐ญ๐ข๐œ๐ž @๐๐„๐€๐‘๐œ๐จ๐ง๐Ÿ๐ŸŽ๐Ÿ๐Ÿ‘.
Ce poศ›i face la conferinศ›a PEARcon?
โ›ณ๏ธ Interacศ›ionezi direct cu specialiศ™ti ศ™i antreprenori implicaศ›i รฎn modernizarea mediului educaศ›ional din Romรขnia;
โ›ณ๏ธ Intri in contact cu diverse materiale didactice practice, in cadrul Expoziศ›iei de Materiale ศ™i Metode Didactice;
โ›ณ๏ธ Te familiarizezi cu semnificaศ›ia conceptelor ce constituie baza educaศ›iei alternative, in cadrul sesiunilor de Prezentari Tematice;
โ›ณ๏ธ รŽศ›i exprimi รฎngrijorฤƒrile sau eventuale nelฤƒmuriri cu privire la parcursul educaศ›ional al copilului, รฎn cadrul Sesiunii Interactive de รŽntrebari ศ™i Rฤƒspunsuri.

๐Ÿ. ๐‚๐ฎ๐ฆ ๐ฏ๐žศ›๐ข รฎ๐ฆ๐ฉ๐ฅ๐ž๐ญ๐ข ๐ฅ๐š ๐š๐œ๐ž๐š๐ฌ๐ญฤƒ ๐œ๐จ๐ง๐Ÿ๐ž๐ซ๐ข๐งศ›ฤƒ ๐ข๐ง๐Ÿ๐จ๐ซ๐ฆ๐šศ›๐ข๐ข๐ฅ๐ž ๐š๐ฌ๐ญ๐Ÿ๐ž๐ฅ รฎ๐ง๐œรข๐ญ ๐ฌฤƒ ๐Ÿ๐ข๐ž ๐๐ž ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐ž๐ฌ ๐š๐ญรข๐ญ ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐๐š๐ฌ๐œฤƒ๐ฅ๐ข, ๐œรข๐ญ ศ™๐ข ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐งศ›๐ข?

Scopul acestui eveniment e acela de integrare a diverselor metode alternative de educaศ›ie sub cupola paradigmei antropozofice, adica รฎnvฤƒศ›area centratฤƒ pe elev cu finalitate, nu doar รฎn integrarea lui socialฤƒ ศ™i profesionalฤƒ, ci รฎn dezvoltarea lui holisticฤƒ. Vom porni de la un subiect de interes comun: motivarea copilului pentru รฎnvฤƒศ›are, ศ™i vom vedea care รฎi sunt resorturile รฎnnฤƒscute pe care le putem accesa pentru a maximiza eficienศ›a procesului educaศ›ional, atรขt din rolul de pฤƒrinte cรขt ศ™i din cel de cadru didactic.

Credem cฤƒ, dincolo de rigorile sistemului educaศ›ional, impactul cel mai mare asupra experienศ›ei de รฎnvฤƒศ›are รฎl au relaศ›iile, ศ™i aici mฤƒ refer รฎn egalฤƒ mฤƒsura la relaศ›ia pฤƒrinte-elev, pฤƒrinte-profesor, profesor-elev. Lucrurile se leagฤƒ ศ™i capฤƒtฤƒ sens doar atunci cรขnd nevoile acestor 3 actori fundamentali sunt adresate corect รฎn raport cu contextul psiho-social actual!

 

๐Ÿ. ๐‚๐ž ๐ฌ๐ฎ๐›๐ข๐ž๐œ๐ญ๐ž ๐šศ›๐ข ๐ฉ๐ซ๐ž๐ ฤƒ๐ญ๐ข๐ญ ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐งศ›๐ข?

Pฤƒrinศ›ii din ziua de azi sunt extrem de preocupaศ›i de procesul educaศ›ional al copiilor lor. Acest lucru se รฎntamplฤƒ din douฤƒ motive: unul e transformarea acceleratฤƒ a cerinศ›elor pieศ›ei muncii la care sunt martori, iar al doilea e lฤƒrgirea orizontului de dezvoltare personalฤƒ, autodescoperire ศ™i conศ™tientizare a importanศ›ei echilibrului interior รฎn atingerea succesului autentic. Aศ™teptarea acestei generaศ›ii de pฤƒrinศ›i cu privire la educaศ›ie are mai mult de-a face cu nutrirea potenศ›ialului interior ศ™i รฎncurajarea iniศ›iativei decรขt cu o formare profesionalฤƒ strictฤƒ ศ™i riguroasฤƒ, aศ™a cum a fost necesar รฎn trecut, undeva la รฎnceputul epocii industriale. รŽn primul rand, venim รฎn รฎntรขmpinarea pฤƒrinศ›ilor cu o paleta larga de opศ›iuni educaศ›ionale alternative, funcศ›ionale si eficiente, existente la ora actualฤƒ รฎn mediul privat din Romรขnia. Dacฤƒ e sฤƒ vorbim despre subiectele destinate cu precฤƒdere pฤƒrinศ›ilor, vor fi abordate teme precum: cultivarea relaศ›iilor pozitive, dezvoltarea rezilienศ›ei de la o vรขrstฤƒ timpurie, oportunitฤƒศ›ile reศ›elei educaศ›ionale extinse.

 

๐Ÿ‘. ๐‚๐ž ๐Ÿ๐ž๐ฅ ๐๐ž ๐ญ๐ž๐ฆ๐ž ๐ฏ๐จ๐ซ ๐Ÿ๐ข ๐๐ž๐ณ๐›ฤƒ๐ญ๐ฎ๐ญ๐ž ศ™๐ข ๐๐ž ๐ข๐ง๐ญ๐ž๐ซ๐ž๐ฌ ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐๐š๐ฌ๐œฤƒ๐ฅ๐ข?

Pentru cฤƒ zicala โ€œomul sfinศ›eศ™te loculโ€ e valabilฤƒ รฎn educaศ›ie mai mult decรขt oriunde altundeva, ne propunem sฤƒ oferim o sursฤƒ de inspiraศ›ie ศ™i un prilej de schimb de experienศ›ฤƒ dascalilor de pretutindeni. Sperฤƒm ca invitaศ›ii noศ™tri sฤƒ stรขrneascฤƒ interesul domnilor profesori cฤƒtre noi metode, materiale practice ศ™i strategii de motivare ศ™i valorizare a elevilor.

รŽn ceea ce priveศ™te tematica de specialitate, vom vorbi despre: curriculum-ul emergent, cunoaศ™terea de sine ศ™i รฎnvฤƒศ›area autoghidatฤƒ, cultivarea atitudinii pozitive faศ›ฤƒ de ศ™coalฤƒ, traseul parcurs de la normalizare la educaศ›ia cosmicฤƒ.

 

๐Ÿ’. ๐‚รข๐ญ ๐๐ž ๐ข๐ฆ๐ฉ๐จ๐ซ๐ญ๐š๐ง๐ญฤƒ ๐ž๐ฌ๐ญ๐ž ๐ซ๐ž๐ฅ๐šศ›๐ข๐š ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐ง๐ญ๐ž-๐๐š๐ฌ๐œฤƒ๐ฅ รฎ๐ง ๐ฏ๐ž๐๐ž๐ซ๐ž๐š ๐š๐ฅ๐ž๐ ๐ž๐ซ๐ข๐ข ๐œ๐ž๐ฅ๐ฎ๐ข ๐ฆ๐š๐ข ๐ฉ๐จ๐ญ๐ซ๐ข๐ฏ๐ข๐ญ ๐ฆ๐ž๐๐ข๐ฎ ๐ž๐๐ฎ๐œ๐šศ›๐ข๐จ๐ง๐š๐ฅ ๐ฉ๐ž๐ง๐ญ๐ซ๐ฎ ๐œ๐จ๐ฉ๐ข๐ฅ?

Beneficiarul principal al educaศ›iei, รฎn orice formฤƒ ar fi ea, e copilul de azi, adultul viitorului. Acest personaj e un adevฤƒrat univers รฎn formare, o fiinศ›ฤƒ multidimensionalฤƒ a cฤƒrui nevoi ศ™i capacitฤƒศ›i pot fi รฎnศ›elese doar cumulรขnd multiple perspective. Cele mai relevante 2 asemenea perspective sunt cea de pฤƒrinte ศ™i cea de profesor, iar intenศ›ia principalฤƒ din spatele acestui eveniment a fost sฤƒ รฎncurajฤƒm comunicarea dintre cele douฤƒ grupuri, motiv pentru care am inclus รฎn program o sesiune de รฎntrebฤƒri ศ™i rฤƒspunsuri unde fiecare participant la conferinศ›ฤƒ sฤƒ se poatฤƒ exprima liber ศ™i sฤƒ-ศ™i poate aduce contribuศ›ia pentru creศ™terea comunitฤƒศ›ii educaศ›ionale. Cu alte cuvinte, pentru ca รฎnvฤƒศ›area sฤƒ fie productivฤƒ, copilul trebuie sฤƒ iubeascฤƒ ศ™coala, sฤƒ-ศ™i gฤƒseascฤƒ rostul acolo, sฤƒ se descopere atรขt pe sine cรขt ศ™i lumea exterioarฤƒ, iar aceste procese se รฎntรขmplฤƒ doar atunci cรขnd relaศ›ia pฤƒrinte-elev-profesor e una coerentฤƒ, cu roluri clar definite, complementare ศ™i funcศ›ionale.

 

๐Ÿ“. ๐‚รข๐ญ๐ž๐ฏ๐š ๐œ๐ฎ๐ฏ๐ข๐ง๐ญ๐ž ๐๐ž๐ฌ๐ฉ๐ซ๐ž ๐ฌ๐ฉ๐ž๐š๐ค๐ž๐ซ๐ข๐ข ๐ข๐ง๐ฏ๐ข๐ญ๐šศ›๐ข.

Suntem onoraศ›i sฤƒ avem speakeri cu renume ศ™i experienศ›ฤƒ รฎn mediul educaศ›ional alternativ din รฎntreaga ศ›arฤƒ. Dintre invitaศ›i รฎl menศ›ionez รฎn primul rรขnd pe dl. Prf. univ. Dr. Marcel Cฤƒpraru, promotorul metodei Montessori รฎn Romรขnia, care รฎn anul 1996 organiza prima formare de specialitate pentru educatori. Suntem de asemenea onoraศ›i sฤƒ o avem alฤƒturi de noi pe dna. Iulia-Ioana Huiduc Manolescu, trainer internaศ›ional รฎn metoda Prof. Florian Colceag, cunoscut sub sintagma „antrenorul de genii”. Alternativa Waldorf este reprezentatฤƒ prin dna. Laura Cristian, pedagog la liceul Waldorf din Cluj-Napoca, iar din partea metodei Reggio Emilia va vorbi dna. dr. Diana Cojocnean, fondatoarea centrului ImagiNation Early Years, Cluj-Napoca. Suntem extrem de รฎncรขntaศ›i sฤƒ รฎl avem รฎn echipฤƒ pe dl. dr. Istvan Nemeศ™, preศ™edintele Institutului pentru pedagogia Franz Kett din Romรขnia.

La toศ›i aceศ™tia se adaugฤƒ oameni cu iniศ›iativฤƒ precum dna. Sorina Luศ›aศ™, fondatoarea ศ˜c. Democratice Solis School of Life, Cluj ศ™i dna. Iulia Dumitrache, fondatoarea centrului Montessori Livada cu copii, Bucureศ™ti. รŽn concluzie ne vom รฎntรขlni cu antreprenori, profesori ศ™i doctori รฎn ศ™tiinศ›ele educaศ›iei, pentru a cunoaศ™te diverse perspective din cadrul aceleiaศ™i paradigme educaศ›ionale: aceea pragmaticฤƒ, experienศ›ialฤƒ, centratฤƒ pe copil.

 

๐Ÿ”. ๐‚รข๐ญ ๐๐ฎ๐ซ๐ž๐š๐ณฤƒ ๐œ๐จ๐ง๐Ÿ๐ž๐ซ๐ข๐งศ›๐š? ๐ƒ๐š๐œฤƒ ๐ฉฤƒ๐ซ๐ข๐งศ›๐ข๐ข ๐ฏ๐จ๐ซ ๐ฌฤƒ ๐ฉ๐š๐ซ๐ญ๐ข๐œ๐ข๐ฉ๐ž ๐๐š๐ซ ๐ง๐ฎ ๐š๐ฎ ๐›๐จ๐งฤƒ ๐œ๐ฎ ๐œ๐ข๐ง๐ž ๐ฌฤƒ ๐ฅ๐š๐ฌ๐ž ๐œ๐จ๐ฉ๐ข๐ฅ๐ฎ๐ฅ ๐š๐œ๐š๐ฌฤƒ, ๐ฅ๐ž ๐จ๐Ÿ๐ž๐ซ๐ขศ›๐ข ๐จ ๐Ÿ๐š๐œ๐ข๐ฅ๐ข๐ญ๐š๐ญ๐ž รฎ๐ง ๐š๐œ๐ž๐ฌ๐ญ ๐ฌ๐ž๐ง๐ฌ?

Programul va รฎncepe la ora 10:00 ศ™i se va รฎncheia la ora 18:00. Vฤƒ invitฤƒm รฎnsฤƒ, sฤƒ faceศ›i check in ศ™i sฤƒ vฤƒ ridicaศ›i brฤƒศ›ฤƒrile de acces, รฎncepand cu ora 9:00. Intre orele 13:00 – 15:00 vom avea pauza de pranz, urmรขnd sฤƒ revenim la ora 15:00 pentru sesiunea interactivฤƒ de รฎntrebฤƒri ศ™i rฤƒspunsuri.

Cu toate cฤƒ evenimentul este adresat รฎn principal adulศ›ilor, copiii sunt mai mult decรขt bineveniศ›i, accesul lor fiind gratuit, iar รฎntre orele 10:00 – 13:00 colaboratorii noศ™tri organizeazฤƒ diverse activitฤƒศ›i destinate รฎn exclusivitate lor! รŽn a doua parte a zilei, รฎn paralel cu sesiunea de Q&A, vom avea un atelier special de aprofundare a pedagogiei Franz Kett destinat deopotriva copiilor ศ™i pฤƒrinศ›ilor.

 

๐Ÿ•. ๐ƒ๐ž ๐ฎ๐ง๐๐ž ๐ฉ๐ฎ๐ญ๐ž๐ฆ ๐š๐œ๐ก๐ข๐ณ๐ขศ›๐ข๐จ๐ง๐š ๐›๐ข๐ฅ๐ž๐ญ๐ž ๐ฅ๐š ๐š๐œ๐ž๐š๐ฌ๐ญฤƒ ๐œ๐จ๐ง๐Ÿ๐ž๐ซ๐ข๐งศ›ฤƒ ศ™๐ข ๐ฎ๐ง๐๐ž ๐ฏ๐š ๐š๐ฏ๐ž๐š ๐ฅ๐จ๐œ?

Biletele se pot achiziศ›iona pe pagina de Facebook a organizatorului Educaศ›ie Imersiva, pe pagina evenimentului PEARcon 2023 ศ™i de pe site-ul clujulcopiilor.ro.

Conferinศ›a va fi gฤƒzduitฤƒ de Grand Hotel Napoca, un reper al eleganศ›ei ศ™i profesionalismului รฎn materie de evenimente corporate.

Dacฤƒ simศ›i cฤƒ eศ™ti mai mult decรขt o simplฤƒ rotiศ›ฤƒ รฎntr-un sistem, implicฤƒ-te!
Vino la Cluj-Napoca, sฤƒ punem รฎntrebฤƒrile corecte ศ™i sฤƒ descoperim รฎmpreunฤƒ materiale ศ™i metode didactice revoluศ›ionare!
E รฎn puterea ta!
โ€ผ๏ธ Rezervฤƒ un loc aiciย 
ย Un eveniment organizat de Asociaศ›ia pentru Educaศ›ie Alternativฤƒ IMERSIO

Lasฤƒ un comentariu