Conferința 10 femei de 10, ediția 2: The ANTI 10 steps to succes

conferinta 10 femei de 10
Trăim într-o lume superficială, în care primim pe tavă lecții și sfaturi de antreprenoriat, creștere și dezvoltare personală și culmea, toți acești falși profeți -suntem siguri că ați observat și voi- au întotdeauna 10 pași spre succes. Metodă sigură și imbatabilă de a vă îmbogăți și pe voi peste noapte, în doar doar 10 pași simpli, dar contra unei sume de bani considerabile.
Succesul și reușita pe plan profesional înseamnă de multe ori ani de muncă asiduă, de renunțare la plăceri personale, hobby-uri, viață de familie, timp cu prietenii și multe altele. Poate însemna 10 eșecuri și un mare câștig, poate însemna nopți nedormite, stres, emoții, lacrimi, deznădejde și apoi bucurie, un rollercoaster, căci drumul spre reușită nu poate fi încadrat în 10 pași, prin simplu fapt că noi ca indivizi suntem unici și fiecare povestesc e unică în felul ei.

Tematica ediției cu numărul 2 a Conferinței 10 femei de 10 este în acest an – The ANTI 10 steps to succes.

Vă invităm așadar să ne fiți alături pe data de 7 martie 2024, la Wonderland Cluj, Sala Orhideea, să vedeți, să auziți, să învățați, să vă inspirați de la cei 10 speakeri care vor urca pe șcenă să ne spună povestea reală a reușitei lor. Într-un pas, 100 de pași sau oricâți pași au fost necesari pentru reușita lor.

Speakeri invitați la la Conferinta 10 femei de 10, editia 2:

1- Andreea Koronios este Marketing manager ROA Cluj

Andreea Koronios

Andreea Koronios

Roade online Ardelenești este o asociație de producători locali din jurul Clujului. Ne propunem crearea unei rețele de vânzare directă și consum echitabil pentru hrana produsa local. Andreea e cea care se ocupa de tot ce înseamnă promovarea asociației și a producătorilor care o compun pe rețele sociale.

Dacă și tu crezi că susținerea producătorilor locali este ceva ce ar trebui să ne preocupe pe noi toți, nu vei găsi o persoană mai pasionată decât Andreea să te convingă. Româncă căsătorită cu un grec vine să ne spună povești savuroase despre ROA dar și business-ului ei care a facut-o celebră pe social media, Zaliari Olive Oil.
PREZENTATOR
Ioana Cristina Szabo

Ioana Cristina Szabo

Andreea va fi prezentată de către Ioana-Cristina Szabo– marketer, storyteller și mamă. Absolventă de Jurnalism și e-Media, la nivel licență și masterat, are în spate peste 15 ani de experiență într-ale cuvintelor, sub această vastă umbrelă a domeniului Comunicării.

A lucrat în presă, a fost responsabil de Marketing și PR în diverse companii, a scris cărți de poezie și a contribuit ori a dat viață unor evenimente colorate din zona Clujului, în calitate de PR, organizator sau MC. În prezent, Ioana face parte din echipa Hacking Work, unde coordonează echipa editorială și conținutul pentru newsletter, împrumutându-și de asemenea vocea pentru o parte dintre produsele media.

Îndrăgostită de oameni, cuvinte și potențialul pe care cele două îl împărtășesc, Ioana crede că meseria pe care a ales-o e mai dinamică decât multe, așa că promite să nu se oprească niciodată din învățat.

2. Loredana Chinole este în primul rând de profesie om.

Loredana Chinole

Loredana Chinole

Pasionată din totdeauna de psihologie și tot ce ține de dezvoltarea umană, este psihoterapeut certificat în Psihoterapie Sistemică Familială și de Cuplu, deține un Masterat în Managementul Resurselor Umane în Administrarea Afecerilor și a lucrat în ultimii 10 ani în diferite funcții și departamente: auditor de procese, consultant Lean pentru îmbunătățirea proceselor, Resurse Umane, Marketing și Comunicare, în domeniul Automotive corporații mari.

Printre proiectele și inițiativele la care a contribui se numără: coordonatoare la nivel național și membră al board-ului global al comunității women@bosch, organizator al proiectelor de mentoring și coaching pentru femei care își doresc să ocupe o poziție de leadership, workshop-uri pentru Încredere în Sine, trainer pentru metode de Feedback & Coaching pe metoda GROW cât și inițiative de proiecte dedicate Public Speaking – Women Talks în Cluj.

Loredana este trainer certificat, vorbește cu drag la evenimente și conferințe câștigând locul 1 la mai multe ediții ale competiției de public speaking 5MS în Cluj.

Face parte din echipa EXL Service Romania, că și Lead în echipa de Capability & Developement.
Este Chief Empathy Officer a proiectului pe care l-a inițial în 2023: #5Q Fivequestionsendlessperspective unde prezintă diferite persoane nu doar din punct de vedere profesional cât și personal, prin intermediul unor interviuri scurte scrise pe platforma LinkedIn.

De curând, a început proiectul „Bad Leadership stories” unde își dorește să crească nivelul de conștientizare asupra greșelilor de leadership și mediul toxic în cadrul relațiilor de muncă prin intermediul unor povești scurte reale și analiza lor din punct de vedere psihologic.

Îi place să călătorească, să deseneze și să petreacă timp cu familia. „

PREZENTATOR

Bianca Tamas

Bianca Tamas

Bianca Tămaș este PR de meserie și scriitoare de suflet. Se consideră un recipient pentru amintiri și colecționează apusuri.
Comunicarea este fundația pe care construiește zi de zi. A absolvit jurnalismul, apoi la master a învățat despre PR și publicitate, iar în prezent scrie o teză de doctorat despre autenticitatea influencerilor de pe Instagram.

În prezent este freelancer, dar face parte din mai multe echipe, cu care simte că rezonează ca valori, principii și activități. Astfel, este PR-ul Festivalului Internațional de Carte Transilvania și face parte din echipa SYZYGY Communication, unde lucrează cu clienți corporate și se ocupă de partea de influencer marketing. Mai este și communication sorceress la teatrul Magic Puppet.
Din când în când mai scrie, având patru volume publicate până în prezent și moderează evenimente sau are grijă de distracție la nunți în rol de MC.

3. Elena Ivanca este actriță a Teatrului Național din Cluj din anul 2000.

Elena Ivanca

Elena Ivanca

Absolventă a Facultății de Teatru din Cluj-Napoca, își continuă studiile cu un masterat în domeniul ,,Dicția sau Vorbirea de performanță”, iar mai apoi un doctorat, unde a fost răsplătită cu cea mai înaltă distincție academică ,,summa cum laude”. Este profesor dr.la Academia de Muzică ,, Ghe.Dima” din Cluj unde predă cursuri de teatru, mișcare scenică și dramaturgie muzicală. Activitatea profesională, rolurile remarcabile, experiența pedagogică, o fac o actriță recunoscută și iubită de cetate. De curând a înființat la Cluj, o Școală de Teatru ,,Elena Ivanca Studio” unde organizează și predă cursuri de teatru, film, dicție, arta vorbirii în public, improvizație, atât pentru profesioniști cât și pentru amatori.

„Cele mai relevante informații din CV-ul meu nu sunt studiile și performanțele atinse, ci pasiunea cu care trăiesc și ard prin și pentru oamenii din jurul meu.Mă minunez în fiecare dimineață, de această mare taină care este viața și ii mulțumesc Dumnezeului meu pentru tot! Din păcate nu există o astfel de rubrică în CV.

PREZENTATOR

Anca Dinu

Anca Dinu

PR T(h)inkerBell si Magic Maker MC, Anca Dinu are agentia ei de PR, comunicare si organizare de evenimente. Jurnalist vreme de 10 ani, s-a “pensionat” in 2013 si de atunci a lucrat in agentii de comunicare si si-a facut propria firma in 2016. Are si o afacere de familie, un bistro fain cu atmosfera de familie, Apartament 1 Bistro, pe care l-a deschis impreuna cu sotul ei acum 12 ani. Se imparte intre afaceri si cei 2 copii, in varsta de 10 si 2 ani, iar in timpul ramas liber (?!) ii place sa mai faca si ceea ce a facut-o cunoscuta: modereaza si prezinta evenimente de toate felurile – de la conferinte si dezbateri, la petreceri, gale si intalniri private. Ah, si mai este si voice-over profesionist pentru reclame, audiobooks si filme de prezentare, pe o platforma pe care a infiintat-o alaturi de alti colegi din radio (“marea dragoste dintre toate formele de presa”, asa cum numeste radioul).

3.  Claudia Szanto, PR Managing Partner at Heraldist & Wondermarks

Claudia Szanto

Claudia szanto

De la coordonarea strategiilor de PR globale, la lansarea și dezvoltarea propriilor inițiative antreprenoriale, ClaudiaSzanto, PR Managing Partner at Heraldist & Wondermarks, demonstrează că pasiunea și expertiza în comunicare, sunt instrumentele esențiale pentru a reușii în lumea afacerilor creative.

Cu o cariera de 34 de ani în spate, ea este în prezent Partener PR la Heraldist – agentie independentă de branding si comunicare, antreprenor – fondator al companiei White Hats – specializată în consultanță în domeniul PR, trainer si coach la Mentally Fit Institute – un institut de coaching care lucrează cu manageri de top si sportivi de performanță la nivel global.

Claudia, a avut de-a lungul anilor alături de ea, foarte mulți aliați. Oameni care au ajutat-o și pe care i-a ajutat. Ea, crede cu tărie în potențialul oamenilor de a schimba  lumea în care trăim și mai crede că, relațiile de calitate reprezintă inima succesului, iar bunătatea, reprezintă esența relațiilor dintre oameni.

Ce face ea poate fi definit scurt – construiește relații. Ajută branduri și companii să stabilească relații apropiate cu publicul lor, să aibă impact, să creeze comunități unite și implicate. Mai multe, aflăm curând, chiar de la ea.

PREZENTATOR

Ioana Botezan

Ioana Botezan

Ioana Botezan este cunoscută datorită vocii ei. Atât de cunoscută încât la bio pe Instagram scrie Voiceover Queen.
Pe reclame radio și TV, când asculți un podcast, un curs on-line sau când îți intră „robotul” la telefon, sunt mari șanse să fie vocea Ioanei. Cu o carieră de peste 10 ani în radio și televiziune, Ioana iubește oamenii și un pic mai mult animalele. 
„După mine, vocea umană este cel mai frumos instrument. Gândiți-vă la vocea unei vechi iubiri pe care o auziți după mulți ani la telefon, nu vedeți persoana, dar o recunoașteți. Aceea e le grain de la voix, tonul acelei voci produce în voi un ecou afectiv. Nu degeaba se spune că Adevărul omului e în voce – bucuria, supărarea, sunt stări pe care le recunoaștem după primele cuvinte. Vocea unei reclame, trebuie să se lipească de urechile publicului exact ca amintirea vocii acelei vechi iubiri… doar închizi ochii și o auzi.”

Participantele la Conferința sunt așteptate cu o surpriză pregătită de compania Zenitech, susținător al evenimentului, prin Ilona Benkő, Head of People Zenitech din Cluj.

Ilona Benko

Ilona Benko

Despre Ilona

„Mă numesc Ilona Benkő, și sunt Head of People la compania Zenitech din Cluj. Sunt activă în domeniul resurselor umane de 15 ani, iar experiența dobândită acoperă o paletă largă de organizații, de la mici întreprinderi locale, la echipe internaționale ale unor corporații din industria tech, având și colaborări în proiecte din mediul ONG.

Sunt trainer și coach acreditat, și dețin un certificat Lominger / Korn Ferry Leadership Architect în managementul competențelor, iar când nu port aceste insigne profesionale, mă veți întâlni în lumea creativității, cochetând cu designul vestimentar și de accesorii.”

Despre premiu

„Fiind o adeptă și practicantă a învățării continue, mă bucur să contribui la promovarea educației adulților, iar pentru asta programele de dezvoltare nonformală sunt terenul meu de joacă. Cred în puterea cuvintelor, dar am convingerea că forța ascultării este încă neexplorată. Adevărata ascultare a celorlalți și ascultarea sinelui este o comoară ascunsă, iar eu îmi doresc să îi însoțesc pe cei care doresc să o afle, prin urmare, împreună cu Zenitech, ofer un pachet de 5 ședințe de coaching (de a câte 50 de minute, face to face sau online) în care voi deveni partenereul de călătorie al unei participante, care va face primii pași către schimbarea pe care și-o dorește în parcursul ei profesional, către aflarea elementului ei, către acțiune. „

*Atenție, premiul se va alege în ziua evenimentului și este destinat strict participanților din ziua evenimentului.

 

De ce să participi:

  • Biletul include coffee break și lunch, oferite de gazda noastră, Wonderland. Parcarea este generoasă și locația are un view superb asupra orașului. Ideal pentru niște poze bune!
  • Pe lângă aceasta, prietenii de la Fornetii ne asigură delicioșenii sărate și dulci pe tot parcursul zilei, pentru că în luna femeii, caloriile nu se depun, dragi prietene!
  • Fiecare din primii 150 de participanți primește automat un goodie bag de dus acasă și răsfățat, pentru că merităm, nu Yves Rocher? ( Super mulțumim de susținere).
  • Vă așteaptă alte premii / tombole/ cadouri speciale pe care le veți putea câștiga DOAR în ziua evenimentului, participând la Conferința 10 femei de 10 pe 7 martie 2023. Vei putea avea acces la noutățile brandurilor prezente în zona de Expo. (Nu vreți să le ratați!)
  • Evenimentul se va incheia cu o degustare vinuri, prilej de socializare și mai ales de a ne celebra pe noi, femeile! Mulțumim frumos Ioana de la WineUp!
  • Poate fi o experiență frumoasă de tip teambuilding sau o activare de Employer Branding în luna femeii!
  • Ai șansă să cunoști vedete/ Koli/ Influenceri pe care îi urmărești pe social media
  • Socializare și networking
  • Înveți secrete de business care te vor ajuta concret

Bilete:

Prețul unui bilet este de 350 lei ( număr limitat) și include acces la întreaga zi de conferință, coffee break, prânz, gustări dulci și sărate powered by Fornetti, suc, apă, cafea, 1 pachet de goodie bag oferit de parteneri și posibilitatea să câștigi pe loc, diferite premii și vouchere dacă te afli în sală. Dacă dorești să cumperi un bilet te rog să ne lași toate datele tale (datele din buletin pentru persoane fizice și datele de companie pentru firme) pe adresa contact@lifestyledecluj.ro. După primirea OP de plată a facturii, veți primi automat biletul.

Dress code: Something white

–––
Conferința 10 femei de 10 este un proiect Lifestyle de Cluj organizat cu susținerea Fornetti Romania, Iulius Mall Cluj-Napoca, Zenitech, Yves Rocher Romania, Daisler Print House, WineUp, Opticlinic MED, Princessnailspa.

Lasă un comentariu